“Başarımız işimize olan tutkumuzdan geliyor…”

Site Haritası

Fotoğraflar
Kurumsal
Doktorlarımız
Hakkımızda
Videolar
Hizmetlerimiz
İmplant
All-On-Four
Estetik Diş Hekimliği
Kompozit Dolgular
Endodonti
Periodontoloji
Dijital Diş Hekimliği
Beyazlatma
Ortodonti
Protez ve Kron
Faydalı Bilgiler
Diş Nedir?
Diş Check Up'ınızı Ertelemeyin!
Ağız ve Diş Temizliği
Diş Çekimi ve Sonrası
Diş Gıcırdatma (Bruxizm)
Hamilelikte Ağız ve Diş Bakımı
Kötü Ağız Kokusu

Hizmetlerimiz

• İmplant

• Estetik Diş Hekimliği

• Ortodonti

• All-On-Four

• Kompozit Dolgular

• Endodonti

• Periodontoloji

• Dijital Diş Hekimliği

• Beyazlatma

• Protez ve Kron

Kötü Ağız Kokusu

Kötü ağız kokusu sebepleri;

• Ağız boşluğunda yaşayan bakterilerin artıkları olan sülfürlü bileşikler kötü kokuya yol açar. Ölü veya ölmek üzere olan bakteriler sülfür bileşikleri açığa çıkarır.

• Bakteri tabakaları ve yiyecek artıkları dilin arka tarafında birikir. Dilin yüzeyi oldukça pürüzlü bir yapıdadır ve bakterilerin yaşamasına elverişli bir özelliğe sahiptir. Büyük miktarda sülfür bileşikleri de bu alanlarda birikir.

• Eğer diş yüzeyi temizlenmezse kısa sürede bakterilerin yaşamasına elverişli bir hal alır.

• İleri derecede dişeti rahatsızlığına sahip olanlarda kişinin kendi başına temizleyebilmesi pek mümkün olmayan, ulaşılamayan alanlar vardır. derin dişeti cepleri gibi böyle alanlar da kötü kokuya sebep olur.

• Şanslıyız ki ağız boşluğundan kaynaklanan kötü kokuların tedavisi kısa sürede sonuç vermektedir ve problem halledilebilmektedir.

Tedavi Yöntemleri;

• Diş problemleriyle diğer patolojik nedenlerin tedavisini yapın. Tam bir ağız muayenesi yaptırın. Koku testleri uygulanabilir ki bu testlerle uçucu sülfür gazları ve halitosis hastalığının boyutları tespit edilir.

• İleri dişeti hastalıkları ve/veya çürükler tedavi edilmelidir.

• Ağız kokusunu önlemek için, ağız enfeksiyonları yok edilmeli gömük, sorunlu dişler çekilmelidir.

• İyi bir ağız hijyenine özen gösterilmeli. Dişlerin tüm yüzleri ve dil sırtı temiz tutulmalıdır. ağız enfeksiyonları tedavi edildikten sonra gargaralar ve diş macunları da yardımcı olabilir.

• Ağız kuruluğuna engel olmak için gün boyu su için.

• Tükürük salgısını hareketlendirin: bakteri oluşumunu önlemek için ağzın oksijenlenmesine yardımcı olur. Şekersiz sakız çiğnemek bunun en kolay yoludur. Bu arada mentollü pastillere dikkat! Kokuyu giderir gibi görünse de kuruluğa neden olur.

• Su içeriği bol olan sebze (domates, kereviz, pırasa) ve meyveler (elma muhteşem bir ilaçtır) tüketin. Yiyeceklerinizin üzerine maydanoz doğrayın.

• Eczanelerde satılan maydanoz yağı bazlı kapsüller alın.

• Sarımsak, soğan ve baharattan kaçının (ya da, sarımsak ve soğanı pişirerek yemeyi tercih edin). Çoğunlukla kötü sindirildiklerinden süt ürünleri de bu probleme neden olabilir.

• Dilinizin üzerinde biriken bakterileri temizlemek için bir dil raspası kullanın veya fırçalama sırasında dilinizi temizleyin.

• Kahve taneleri çiğneyin, portakal veya limon kabuğu emin.

• Alkol ve sigarayı bırakın.

Fotoğraflar

HF Dental Ağız ve Diş Sağlığı Poliklinik Hizmetleri Ticaret Ltd.Şti.

Edjos.com - Dentkonsept.com - Dentrealmarket.com
Edjos Media - edjos.com Dentkonsept - dentkonsept.com Dentkonsept - dentkonsept.com